V priamej komunikácií vidíme vysoko efektívny nástroj budovania si vernosti zákazníka (retencia) alebo jeho získania (akvizícia).
Samozrejme, základom je uvedomenie si, že udržanie si zákazníka je lacnejšie ako jeho získanie.
Sme unikátni a idividuálni. Aj priamy marketing presne takto komunikuje - unikátne a individualizovane. Každému adresátovi umožňuje doručiť jedinečnú ponuku, ktorá zohľadňuje jeho:
Čo je našou špecialitou:
Ako jediní na Slovensku vládneme celému životnému cyklu - každej časti marketingovej komunikácie, ktorú sami zabezpečujeme a teda nielen vieme, ale aj môžeme zvoliť cesty a spôsoby komunikácie v tom najvhodnejšom čase pre nášho klienta.
Vytvorenie a nastavenie základných princípov, zmyslu a postupnosti komunikácie, stanovenie cieľov
Rýchly a cielený komunikačný nástroj, ktorý sme priviedli takmer k dokonalosti v online komunikácii cez náš unikátny systém SmartSMS
Posúdenie komunikačnej zrozumiteľnosti pre klientom vytvorené materiály, návrh marketingových vizuálov, návrhy formátov, spôsobov balenia a ich realizácia bez ohľadu na to, či ide o jednotky kusov alebo o milióny.
Vytvoríme profiláciu a segmentáciu subjektov, aby sme našli najvhodnejšiu cieľovú skupinu. Pracujeme s našimi permanentne aktualizovanými dátami, alebo analyzujeme dáta klientov
klientských dát a štrukturovanú archiváciu fyzických nosičov (napr. prihlášky so súhlasmi na komunikáciu, objednávky a pod.)
(call centrum) – aktívny predaj produktov s dôrazom na Cross-Sell a Up-Sell
ich návrhy a prevádzka – scanovanie, digitalizácia
Vyhľadanie lokalít s najvyšším potenciálom predaja alebo rozvoja, príp. vyhodnotenie úspešnosti kampaní.